جدایی دو ستاره از پرسپولیس
فسخ قرارداد شهاب زاهدی و نبیل باهویی با پرسپولیس
دو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود با این باشگاه را فسخ کردند.
نبیل باهویی مهاجم سوئدی تیم فوتبال پرسپولیس که ابتدای فصل به این تیم پیوسته بود، پس از عملکرد بسیار ضعیف در نیمفصل اول بهصورت توافقی از جمع سرخپوشان جدا شد.
علاوه بر باهویی، شهاب زاهدی دیگر مهاجم پرسپولیس نیز تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان گرفت و امروز قرارداد خود را فسخ کرد.
چالش پرسپولیس برای پرداخت ۸۰ میلیارد تومان غرامت به ۳ بازیکن/ فرصت رو به اتمام است!
درخشان: پرسپولیس با این روند از کورس قهرمانی جا میماند
اختصاصی| تخلف بزرگ در پرسپولیس؛ پرداخت ۲۳۰ هزار دلار به یک ایجنت در ماجرای انتقال نیازمند
جباری: آقای هاشمیان، این سبک جواب نمیدهد!/ این پرسپولیس شاید مدعی قهرمانی هم نباشد
صفیری: در بازی پرسپولیس و فولاد شاهد یکی از بهترین قضاوتها بودیم
باشگاه پرسپولیس: پرونده بیرانوند را با تمام توان در دادگاه CAS دنبال میکنیم





