استوریهایی که دردسرساز شد/ هافبک پرسپولیسی در لیست مازاد؟
احتمال جدایی سیامک نعمتی از تراکتور
احتمال خروج سیامک نعمتی بازیکن پیشین تیم پرسپولیس از تراکتور به خاطر استوریهایش زیاد است.
سیامک نعمتی در تابستان قبلی در لیست مازاد یحیی گلمحمدی قرار گرفت و بعد از چند سال بازی در پرسپولیس و کسب جامهای مختلف این تیم را ترک کرد و راهی تراکتور شد. بعد از رفتن خمس از تراکتور و آمدن مطهری به این تیم، سیامک کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد و بیشتر بازی را از روی نیمکت نظاره کرد. به گزارش خبرورزشی،
خیلیها میگویند همین حالا هم یحیی گلمحمدی تراکتور را از راه دور کوچ میکند و به همین خاطر سیامک در ترکیب تراکتور قرار نمیگیرد. نعمتی دل خوشی از یحیی بعد از جداییاش از پرسپولیس نداشت و حتی در نیم فصل سال گذشته هم توسط گلمحمدی در لیست مازاد قرار گرفته بود. حتی بعد از جدایی از پرسپولیس برادر و همسر سیامک علیه گلمحمدی استوری تندی گذاشتند که باعث ناراحتی یحیی شده بود. حالا از تبریز خبر رسیده که در صورت آمدن گلمحمدی به تراکتور، سیامک نعمتی دوباره در لیست مازاد او قرار خواهد گرفت و این بازیکن تراکتور را ترک خواهد کرد. گفتنی است سیامک یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد.
ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد؛ اندیشههای اسکوچیچ برای گرفتن انتقام در اهواز
کربکندی: تراکتور شرایط را مدیریت کند قهرمان میشود/برخی آرای کمیته انضباطی قابل پذیرش نبود
خلاصه بازی تراکتور 3 – استقلال خوزستان 0
آخرین تمرین آبیهای خوزستان پیش از سفر به تبریز
پرسپولیس برانکو چیز دیگری بود ؛ آن تیم را خیلی دوست دارم
ستاره خارجی پرسپولیس در تیرراس عرب ها





