بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان
video

انتقاد سنگین کاپيتان پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ + سند

امید عالیشاه در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر 1 خرداد 1402 : این نوع برگزاری جشن قهرمانی در سطح لیگ برتر نبود ؛ می‌توانست یکی از مدیران فدراسیون در مراسم حاضر باشد ولی هیچکسی نبود

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۹

امید عالیشاه ، کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر 1 خرداد 1402 گفت : این نوع برگزاری جشن قهرمانی در سطح لیگ برتر نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید عالیشاه ، کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر 1 خرداد 1402 گفت :

این نوع برگزاری جشن قهرمانی در سطح لیگ برتر نبود. مثلا مراسم آتش‌بازی را قبل از بالا بردن جام شروع کردند و یا افراد اضافه وارد زمین شدند.

می‌توانست یکی از مدیران فدراسیون در مراسم حاضر باشد ولی هیچکسی نبود؛ البته شاید کارهای مهمتری داشتند!


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *