افشاگری جدید از قرارداد ستاره استقلالی با سرخپوشان + سند
محمدرضا زنوزی در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر 9 مرداد 1402 : امیرحسین حسینزاده کمتر از 15 میلیارد گرفته چون دوست داشت در ایران بازی کند
محمدرضا زنوزی ، مالک باشگاه تراکتور در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر 9 مرداد 1402 گفت: امیرحسین حسینزاده کمتر از 15 میلیارد گرفته چون دوست داشت در ایران بازی کند.
محمدرضا زنوزی ، مالک باشگاه تراکتور در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر 9 مرداد 1402 گفت:
امیرحسین حسینزاده کمتر از 15 میلیارد گرفته چون دوست داشت در ایران بازی کند.
حسینزاده بازیکن جوان ولی لوطیمنش است که با او قرارداد 5 ساله بستیم.






