پایان جنجال در تمرین پرسپولیس ؟
پایان اعتصاب بازیکنان پرسپولیس ا از فردا؟
نشست رئیس، دو عضو هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس با تعدادی از بازیکنان دو ساعت به طول انجامید.
به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین شهریاری، محمد دلبری، پیمان حدادی و رضا درویش، امروز برای صحبت با اعضای تیم، حل و فصل مسائل پیش آمده و شروع مجدد تمرینات در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند.
در جریان این حضور جلسه با تعدادی از سرخپوشان به نمایندگی از بازیکنان و افشین پیروانی مدیر تیم، انجام شد که ۲ ساعت به طول انجامید.
در این نشست، ابتدا بازیکنان درباره مشکلات و مطالبات مالی خود صحبت کردند. سپس مدیران باشگاه درباره مشکلات پیش روی باشگاه و اقدامات جدیدی که برای درآمدزایی انجام شده سخن گفتند ولی تاکید شد برخی از این پروژهها برای رسیدن به درآمد کمی زمانبر هستند.
در جریان این نشست به بازیکنان اطمینان داده شد باشگاه در نظر دارد، بخشی از معوقات و آپشنهای قراردادی بازیکنان را پرداخت نماید.
مدیران باشگاه، همچنین با تشکر از زحمات و صبوری بازیکنان از آنها خواستند با توجه به این که اقدامات در حال انجام است، تمرینات را از فردا آغاز کنند.
چالش پرسپولیس برای پرداخت ۸۰ میلیارد تومان غرامت به ۳ بازیکن/ فرصت رو به اتمام است!
درخشان: پرسپولیس با این روند از کورس قهرمانی جا میماند
اختصاصی| تخلف بزرگ در پرسپولیس؛ پرداخت ۲۳۰ هزار دلار به یک ایجنت در ماجرای انتقال نیازمند
جباری: آقای هاشمیان، این سبک جواب نمیدهد!/ این پرسپولیس شاید مدعی قهرمانی هم نباشد
صفیری: در بازی پرسپولیس و فولاد شاهد یکی از بهترین قضاوتها بودیم
باشگاه پرسپولیس: پرونده بیرانوند را با تمام توان در دادگاه CAS دنبال میکنیم





