بازیکنان پرسپولیس در باشگاه سیدجلال حسینی
برنامه بازیکنان پرسپولیس در روزهای اعتصاب
بازیکنان پرسپولیس در روزهایی که به دلل اعتصاب یحیی گلمحمدی تمرینات تعطیل است، به صورت انفرادی تمرین کردند.
بعد از یحیی گل محمدی، بازیکنان پرسپولیس هم برای حمایت از او و البته گرفتن مطالبات خود دست از تمرین کشیدند و طی دو روز گذشته اعتصاب کردند. پرسپولیسیها درحالی در تمرینات شرکت نمیکنند که پنجشنبه این هفته باید به مصاف پیکان بروند.
با وجود تعطیلی تمرینات گروهی پرسپولیس، بازیکنان این تیم هر کدام به صورت انفرادی و یا دستههای چند نفره تمرین میکنند. آنها میدانند شرایط به همین شکل نمیماند و به زودی باید دوباره در تمرینات حضور پیدا کنند.
از همین رو نمیخواهند با افت بدنی مواجه شوند و سعی میکنند با تمرینات انفرادی آمادگی خود را نگه دارند. بعضی از بازیکنان پرسپولیس به صورت انفرادی در باشگاههایی که همیشه در اوقات بیکاری و یا تعطیلی بازیها میروند، حضور پیدا کردند و تمرینات خود را انجام دادند. چند بازیکن پرسپولیس هم به باشگاه سیدجلال رفتند تا در آنجا تمرین کنند. چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم در ایفمارک حاضر شدند تا در آنجا تمرین کنند. هرچه که هست شرایط قهرمان فصل قبل لیگ برتر اصلا خوب نیست و این تیم در بلاتکلیف ترین حالت ممکن به سر میبرد.
چالش پرسپولیس برای پرداخت ۸۰ میلیارد تومان غرامت به ۳ بازیکن/ فرصت رو به اتمام است!
درخشان: پرسپولیس با این روند از کورس قهرمانی جا میماند
اختصاصی| تخلف بزرگ در پرسپولیس؛ پرداخت ۲۳۰ هزار دلار به یک ایجنت در ماجرای انتقال نیازمند
جباری: آقای هاشمیان، این سبک جواب نمیدهد!/ این پرسپولیس شاید مدعی قهرمانی هم نباشد
صفیری: در بازی پرسپولیس و فولاد شاهد یکی از بهترین قضاوتها بودیم
باشگاه پرسپولیس: پرونده بیرانوند را با تمام توان در دادگاه CAS دنبال میکنیم





