بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکنان پرسپولیس در باشگاه سیدجلال حسینی

برنامه بازیکنان پرسپولیس در روزهای اعتصاب

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۱

بازیکنان پرسپولیس در روزهایی که به دلل اعتصاب یحیی گل‌محمدی تمرینات تعطیل است، به صورت انفرادی تمرین کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از یحیی گل محمدی، بازیکنان پرسپولیس هم برای حمایت از او و البته گرفتن مطالبات خود دست از تمرین کشیدند و طی دو روز گذشته اعتصاب کردند. پرسپولیسی‌ها درحالی در تمرینات شرکت نمی‌کنند که پنجشنبه این هفته باید به مصاف پیکان بروند.

با وجود تعطیلی تمرینات گروهی پرسپولیس، بازیکنان این تیم هر کدام به صورت انفرادی و یا دسته‌های چند نفره تمرین می‌کنند. آن‌ها می‌دانند شرایط به همین شکل نمی‌ماند و به زودی باید دوباره در تمرینات حضور پیدا کنند.

از همین رو نمی‌خواهند با افت بدنی مواجه شوند و سعی می‌کنند با تمرینات انفرادی آمادگی خود را نگه دارند. بعضی از بازیکنان پرسپولیس به صورت انفرادی در باشگاه‌هایی که همیشه در اوقات بیکاری و یا تعطیلی بازی‌ها می‌روند، حضور پیدا کردند و تمرینات خود را انجام دادند. چند بازیکن پرسپولیس هم به باشگاه سیدجلال رفتند تا در آنجا تمرین کنند. چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم در ایفمارک حاضر شدند تا در آنجا تمرین کنند. هرچه که هست شرایط قهرمان فصل قبل لیگ برتر اصلا خوب نیست و این تیم در بلاتکلیف ترین حالت ممکن به سر می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *