فابرگاس: دیگر از من تعریف نکنید، خسته شدهام!
منبع : ورزش 3
سسک فابرگاس، سرمربی کومو، میگوید از تعریفهایی که در مورد خودش شنیده خسته شده و به دنبال کسب برد است.
به گزارش “ورزش سه”، کومو امشب در بازی هفته نوزدهم سری A به مصاف میلان رفت و در بازی خانگی با اینکه با یک گل پیش افتاد اما در نهایت 2-1 باخت و سه امتیاز را واگذار کرد.
سسک فابرگاس پس از شکست در این بازی به اسکای اسپورت گفت: “من از تعارف خسته شدهام، لطفا دیگر اینقدر از من تعریف نکنید. من تمام فصل این تعریفها را شنیدهام اما از این به بعد میخواهم برنده شوم.”
جریان بازی؟
ما 65 دقیقه یک کوموی عالی را دیدیم، کسانی که فوتبال را نمیفهمند ممکن است فکر کنند میلان سفید و آبی پوشیده بود! سپس تیم خسته شد، آن هم به خاطر انتخابات من بود. باید بهتر بازی را مدیریت میکردیم.
عملکرد تیم؟
در نهایت آنها برنده شدند، اما به تیمم بابت عملکردی که داشتند تبریک میگویم. ما از اینکه نتوانستیم لاتزیو را شکست دهیم عصبانی بودیم و اکنون هم چنین احساسی داریم. این یک نشانه بسیار مثبت است، چون دو ماه پیش تیم ما در چنین وضعیتی نبود. تیم خیلی خوب کار میکند، خوشحالم، باید همینطور ادامه دهیم.

آسانه دیائو گل زد، عملکرد او را چطور میبینید؟
بازیکن خوب، او یک بازی عالی انجام داد. در پست وینگر ما نیازمند چنین بازیکنی بودیم و او قدرت خوبی به ما میدهد. همینطور میتواند ذهنیت، استعداد، عطش و شخصیت خوبی به تیم تزریق کند.
فابرگاس ستاره پیشین بارسلونا را می خواهد
فابرگاس هدایت کومو را در اختیار گرفت
رقابت باشگاه های ایتالیایی برای هوملس
سسک فابرگاس خودش را اخراج کرد !
ستاره پیشین آرسنال و بارسا : می خواهم 30 سال مربیگری کنم
اولین تجربه مربیگری فابرگاس در ایتالیا





