بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دردسر جدید برای مدیر جدید استقلال!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۸

یکی از مدیران جدید باشگاه استقلال در روزهای پایانی هفته با دردسر مواجه شد.

به گزارش خبرورزشی، فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری هفته قبل به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد و به مجموعه‌ای بازگشت که سالیان متمادی خودش و همسرش در آن حضور داشتند. البته دکتر شجاعی روز پنجشنبه دچار سرماخوردگی شد و این مساله وی روند کاری و برنامه ملاقات‌هایش تاثیر گذاشت چون به خاطر بیماری نتوانست در معیت علی تاجرنیا و علی نظری جویباری به ملاقات اکبر کارگر جم پیشکسوت سرشناس آبی پوشان پایتخت برود. البته همسر اسطوره فقید استقلال به صورت تلفنی با کارگر جم صحبت کرد و جویای احوالش شد.

اینجا را ببینید: ملاقات مدیرعامل استقلال با مرد سال فوتبال ایران

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *