مدیرعامل اسبق استقلال از بیمارستان مرخص شد
منبع : خبرورزشی
احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق استقلال که در بیمارستان بستری بود، به خانه منتقل شد…
به گزارش خبرورزشی، احمد سعادتمند، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که به دلیل درگیری با بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شود، بعد از انجام آزمایش های لازم به خانه منتقل شد.
احمد سعادتمند که تا به حال بی سر و صدا سه مرحله شیمی درمانی را پشت سر گذاشته، قرار است طی هفته های آینده تحت عمل جراحی قرار بگیرد و بخشی از معده ایشان برداشته شود.
پزشکان امیدوارند با این عمل جراحی، مشکلات بیمار به حداقل برسد. خوشبختانه به این دلیل که به موقع اقدام های درمانی انجام شده بیماری سایر اندام حیاتی بیمار را درگیر نکرده و درمان هایی که تا به حال انجام شده موثر بوده است و با انجام عمل جراحی، سعادتمند سلامت خود را باز می یابد.
رسانه خبرورزشی با ابراز خرسندی از بهبود شرایط احمد سعادتمند برای این مدیر ورزشی آرزوی شفای عاجل و پوشیدن لباس عافیت دارد.
شروع ناامیدکننده استقلال در آسیا با شکستی سنگین در خانه الوصل/ تکرار خاطره العین با دُز خشونت بالاتر
ساپینتو: بزرگترین باخت فوتبالیام را تجربه کردم/ این روز تلخ همین جا میماند
بیانی: استقلال نباید در باد خرید بازیکنان خارجی بخوابد/ آنها هنوز به تیم کمکی نکردهاند
شکست استقلال مقابل الوصل در نیمه اول/ با گل چشمی امید برگشت
اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الوصل امارات
استقلال – الوصل؛ جدال مشابهها در شب بازگشت ساپینتو به نیمکت





