بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تأیید یوفا: محرومیت باشگاه لالیگایی سوءتفاهم بود!

منبع : ورزش 3
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۵

محرومیت رایو وایه‌کانو از سه پنجره نقل و انتقالات با تایید یوفا لغو شد.

به گزارش “ورزش سه”، اوایل این هفته گزارش شد که دو باشگاه لالیگا، رایو وایه‌کانو و مایورکا، با محرومیت سه پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده‌اند. با این حال، محرومیت یکی از آن‌ها تنها ۲۴ ساعت بعد توسط فیفا لغو شده است.

بر اساس گزارش رِلوِو، رایو دیگر تحت محرومیت نقل و انتقالاتی نخواهد بود، زیرا آن‌ها یک «سوءتفاهم» را با فیفا حل کرده‌اند. موضوعی که توسط هر دو طرف تأیید شده است. به این ترتیب، این باشگاه بلافاصله اجازه جذب بازیکنان جدید و ثبت آن‌ها را خواهد داشت.

2134542

رایو در ابتدا به دلیل عدم پرداخت یک مبلغ جریمه با این محرومیت مواجه شده بود. این مبلغ مربوط به پرداخت حق همبستگی «پاته سیس» بود. با این حال، این مشکل به سرعت حل شد.

مایورکا امیدوار است که در روزهای آینده مسیر مشابهی را دنبال کند. آن‌ها نیز مشکل منجر به تصمیم فیفا را شناسایی کرده‌اند و پس از حل آن، با فیفا تماس خواهند گرفت تا محرومیت نقل و انتقالاتی‌شان لغو شود.

دسته بندی ها : ورزش 3
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *