تراکتور و نساجی محروم شدند/ جریمه نقدی برای اسکوچیچ و خلیلزاده
منبع : مشرق نیوز
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیمهای نساجی مازندران و تراکتور تبریز را محروم کرد.
به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره دیدار ۲ تیم نساجی و تراکتور صادر کرد. رای صادره به شرح زیر است:
در این آرا، تیمهای نساجی و تراکتور علاوه بر جریمه نقدی، با محرومیت حضور تماشاگران مرد در یک دیدار مواجه شدند.
دراگان اسکوچیچ سرمربی و شجاع خلیلزاده کاپیتان تیم تراکتور نیز با جریمه نقدی و محرومیت تعلیقی روبرو شدند.
اسکوچیچ: نتیجه تساوی برای دیدار ما با شباب الاهلی عادلانه بود/ انگار بازی در سونا برگزار میشد!
روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
اسکوچیچ: تراکتور برای دیدار فردا مقابل الاهلی شانسهای خود را دارد
چمن شماره یک و رختکن تیمهای ملی آماده بهرهبرداری شد + تصاویر
مظفر: بدترین قرعه به ایران خورد ولی آماده بازی با ابرقدرتها میشویم





