پس از اخراج عجیب شان دایچ، دیوید مویس برگشت
منبع : خبرگزاری دانشجو
دیوید مویس، سرمربی پیشین اورتون، پس از اخراج شان دایچ و مذاکرات با مالکان جدید باشگاه، در آستانه بازگشت به تیم سابقش قرار دارد. این تصمیم در پی نتایج ضعیف اورتون و بحران در جدول لیگ برتر اتخاذ شده است.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیوید مویس، سرمربی سابق اورتون، پس از مذاکرات با مالکان جدید این باشگاه، به بازگشت به تیم سابق خود نزدیک شده است. به گزارش ساکرنت، سران اورتون به طور ناگهانی شان دایچ را تنها ۳ ساعت قبل از بازی در جام حذفی اخراج کردند.
مویس که در سال ۲۰۱۳ بعد از یازده سال مربیگری اورتون را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست، از زمان جدایی از وستهم در پایان فصل گذشته بیکار بوده است و حالا تمایل دارد دوباره هدایت اورتون را بر عهده گیرد.
اورتون در شرایط بحرانی قرار دارد و پس از کسب تنها یک پیروزی در ۱۱ بازی اخیر لیگ، خطر سقوط به دسته پایینتر را احساس میکند. در این شرایط، مویس امیدوار است با تجربهاش به نجات این تیم کمک کند. برای مدت کوتاه، لی تون بینز و سیموس کولمن به طور موقت هدایت تیم را بر عهده گرفتهاند.
داستان یک بازگشت؛ از نیمکت سیتی تا قلب تافیها
کیهزا: پس از گلزنی فکر و ذهنم با خانواده ژوتا بود/ میخواهم بمانم
اشلوت: ادای احترامی که به ژوتا شد، خارقالعاده بود
مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۶-۲۰۲۵ از نظر «اُپتا»
سبقت فولام از رقبا برای جذب طارمی اما به یک شرط!
طارمی در دو راهی لیدز و فولام





