بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین پیام مرد اول استقلال بعد از انتصاب

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۵
بدون تصویر

علی تاجرنیا نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در استقلال اولین پیام خود در فضای مجازی را منتشر کرد.

علی تاجرنیا از سوی شریعتمداری رئیس هلدینگ خلیج فارس به عنوان نماینده تام الاختیار زمام امور تیم فوتبال استقلال را بدست گرفت و در اولین گام تغییرات عمده‌ای در هیئت مدیره انجام داد.

در همین راستا علی نظری جویباری به عنوان مدیر عامل استقلال از اول هفته آینده رسما کار خود را آغاز می‌کند.

تاجرنیا در تازه‌ترین پیام خود خطاب به استقلالی‌ها در فضای مجازی نوشت:

توییت علی تاجرنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *