بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقادات ربیعی: علاقه دارند ذوب آهن فقط در لیگ باشد!

نویسنده : خبرگزاری . فوتبال . ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۱

صحبت‌های محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن، در نشست خبری پس از بازی نساجیمحمد ربیعی: انتظار دارم تیم تقویت شود.

صحبت‌های محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن، در نشست خبری پس از بازی نساجی

محمد ربیعی: انتظار دارم تیم تقویت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *