شجاعی: مشکلی برای فعالیت در فدراسیون و استقلال به طور همزمان ندارم
منبع : خبرگزاری ایرنا
تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره استقلال گفت: با بررسیهای که با فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال داشتیم، مشکلی در خصوص حضور همزمان من در فدراسیون و این باشگاه به وجود نمیآید.
به گزارش ایرنا، فیرده شجاعی عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به حضور همزمانش در این باشگاه و فدراسیون فوتبال بیان کرد: با بررسیهای که با فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال داشتیم، مشکلی در خصوص حضور همزمان من در فدراسیون و این باشگاه به وجود نمیآید. من در فدراسیون سرپرست هستم و این موضوع به بعد از انتخابات فدراسیون باز میگردد که در مورد آن تصمیم گیری میکنیم.
وی در مورد جدایی فرشید سمیعی نیز گفت: قرار شد او در کنار ما به عنوان مشاور باشد و از تجربیات و برنامه وی استفاده کنیم تا بتوانیم بهترین سود را ببریم.
شجاعی در خصوص بدهی استقلال عنوان کرد: بدهیهای استقلال مشخص شده اما مدیریت باید در خصوص آن صحبت کند.
شروع ناامیدکننده استقلال در آسیا با شکستی سنگین در خانه الوصل/ تکرار خاطره العین با دُز خشونت بالاتر
ساپینتو: بزرگترین باخت فوتبالیام را تجربه کردم/ این روز تلخ همین جا میماند
بیانی: استقلال نباید در باد خرید بازیکنان خارجی بخوابد/ آنها هنوز به تیم کمکی نکردهاند
شکست استقلال مقابل الوصل در نیمه اول/ با گل چشمی امید برگشت
اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الوصل امارات
استقلال – الوصل؛ جدال مشابهها در شب بازگشت ساپینتو به نیمکت





