بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شجاعی: امیدوارم استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۹

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره استقلال گفت: امیدوارم با هیات رئیسه جدید بتوانیم مقداری از مشکلات استقلال را کم کنیم تا دل هواداران را به دست بیاوریم و این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. 

به گزارش ایرنا، فریده شجاعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، اظهار داشت: امیدوارم با هیات رئیسه جدید بتوانیم مقداری از مشکلات استقلال را کم کنیم تا دل هواداران را به دست بیاوریم و استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وی در واکنش به جدایی فرشید سمیعی گفت: من از جزئیات این موضوع خبر ندارم. با هیات رئیسه قبلی جلسه‌ای داریم تا بتوانیم با هم‌فکری هم شرایط را تغییر دهیم. عوامل زیادی در این ناکامی دخیل بوده است. امیدوارم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *