بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جدایی ستاره سابق الهلال از تیم سعودی

منبع : ورزش 3
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ | ۰:۰۷

دوران حضور گوستاوو کوئیار، مهره کلیدی الهلال در قهرمانی‌های این تیم در عربستان و آسیا از الشباب جدا شد.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه الشباب عربستان امروز سه‌شنبه به‌صورت رسمی اعلام کرد که همکاری خود را با گوستاوو کوئیار، بازیکن کلمبیایی، در جریان نقل‌وانتقالات زمستانی جاری پایان داده است.

باشگاه الشباب در بیانیه‌ای رسمی که در حساب کاربری خود در پلتفرم “ایکس” منتشر کرد، اعلام کرد که مدیریت باشگاه با کوئیار برای خاتمه قرارداد به توافق رسیده است.

مدیریت الشباب همچنین از کوئیار به خاطر مدتی که در این تیم سپری کرد، قدردانی کرده و برای او در ادامه مسیر حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت کرده است.

کوئیار در جولای ۲۰۲۳ با قراردادی سه‌ساله از الهلال به الشباب پیوست که قرارداد او تا تابستان ۲۰۲۶ اعتبار داشت.

2134477

این بازیکن کلمبیایی در فصل جاری تنها در ۹ مسابقه برای الشباب به میدان رفت و به دلایل مختلف از جمله مصدومیت یا مسائل فنی، در تعدادی از بازی‌ها غایب بود. او در این بازی‌ها نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی ثبت کرد.

به طور کلی، کوئیار طی دوران حضور خود در الشباب، در ۴۱ مسابقه رسمی به میدان رفت، اما هیچ اثرگذاری خاصی از نظر گل یا پاس گل نداشت.

دسته بندی ها : ورزش 3
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *