مودریچ دیدار با مایورکا را از دست داد
منبع : خبرگزاری دانشجو
هافبک باتجربه رئالمادرید به خاطر بیماری دیدار برابر مایورکا را از دست داد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا امشب در عربستان به مصاف مایورکا میرود.
لوکا مودریچ کاروان رئال مادرید را در سفر به عربستان همراهی کرد اما او مبتلا به ویروس آنفلوانزا شده و به همین خاطر دیدار برابر مایورکا را از دست داد.
رئال مادرید در صورت پیروزی در این بازی به مصاف بارسلونا خواهد رفت که توانست شب گذشته با دو گل بیلبائو را شکست دهد.
امباپه: نمیخواهم برای خودم محدودیتی قائل شوم
دوری ۶ تا ۸ هفتهای آرنولد از ترکیب رئال مادرید
آلونسو: با وجود ۱۰ نفره شدن همچنان بر بازی تسلط داشتیم
از کامبک سخت رئال ۱۰ نفره تا تساوی دراماتیک یوونتوس و دورتموند/ شگفتیسازی قرهباغ
اطمینان رئال مادرید از لغو کارت قرمز هویسن
مودریچ: امیدوارم حالا مردم دست از یادآوری سن من بردارند!





