بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس| گل‌محمدی دل پرسپولیسی‌ها را شکست

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ | ۰:۱۵

سرمربی فولاد با حضور در امارات در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی که طی روزهای گذشته اخبار متعددی درباره او مطرح بود و دلخوری‌هایی از برخی مسائل در باشگاه فولاد داشت، در نهایت امروز در جلسه‌ای با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه، شرکت کرد.

مدیران باشگاه فولاد و گل‌محمدی در جلسه امروز درباره موضوعات مختلف صحبت کردند و با پایان دادن به کدورت‌ها، یحیی قبول کرد عازم امارات شود. 

گل‌محمدی که طی دو سه روز گذشته در اردوی فولاد در امارات غایب بود، با سفر به دبی در تمرین عصر امروز (چهارشنبه) حضور داشت و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت. در این بین شایعاتی مبنی بر حضور در پرسپولیس شنیده می شد.

بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد که از ابتدای اردوی این تیم در امارات هیچ تصویری منتشر نکرده، با حضور یحیی گل‌محمدی در امارات ویدئویی از تمرین عصر به تصویر کشید که سرمربی قرمزپوشان اهوازی نیز در آن دیده می‌شود.

به این ترتیب گل‌محمدی با پایان دادن به شایعات به تمرینات فولاد برگشته و تیمش را آماده حضور در نیم فصل دوم مسابقات می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *