بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعضای باشگاه خوزستانی «ممنوع المصاحبه» شدند

منبع : خبرگزاری تابناک
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۹

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با صدور ابلاغیه‌ای، هرگونه مصاحبه با رسانه‌ها را برای تمامی اعضای باشگاه، از مدیران و کارکنان گرفته تا کادرفنی و بازیکنان را ممنوع اعلام کرد.

تمام اعضای باشگاه استقلال خوزستان ممنوع المصاحبه شدند.

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان طی نامه‌ای به سرپرست این تیم عنوان کرد «بر اساس تصمیم هیات مدیره و در راستای حفظ آرامش تیم و جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در روند موفقیت‌آمیز تیم هرگونه مصاحبه با رسانه‌های دیداری، شنیداری و مطبوعات از سوی مدیران و کارکنان باشگاه، اعضای کادرفنی، پزشکی و بازیکنان اکیدا ممنوع است.

بدیهی است عدم رعایت این ابلاغیه یک تخلف انضباطی محسوب می شود.»

این روزها خبر فروش بیفوفا به یکی از باشگاه‌های سرخ آبی پایتخت و بلاتکلیفی ساویو هافبک خارجی این تیم برای بازگشت به  ایران، در صدر اخبار این باشگاه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *