اولین دردسر مدیران جدید؛ پنجره استقلال بسته شد!
منبع : خبرورزشی
استقلال به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نمی تواند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند.
به گزارش خبرورزشی، با شکایت چند بازیکن داخلی استقلال پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شده و آبی ها نمی توانند قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند.
در شرایطی که استقلال امروز از قرارداد جوئل کوجو رونمایی کرد، از این باشگاه خبر می رسد پنجره باشگاه به خاطر شکایت چند بازیکن داخلی به کمیته تعیین وضعیت بسته شده است و آبی ها نمی توانند قرارداد بازیکن جدیدشان را ثبت کنند.
البته مدیران استقلال در روزهای اخیر تلاش کرده اند مشکل را حل کنند و شنیدیم حتی بخشی از پول یکی از بازیکنان شاکی را هم پرداخت کرده اند.
مدیران جدید استقلال به طور قطع تا شروع نیم فصل دوم مشکل را حل می کنند تا بتوانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند.
اینجا را ببینید: رسمی/ رونمایی از قرارداد ۳.۵ ساله کوجو با استقلال!
شروع ناامیدکننده استقلال در آسیا با شکستی سنگین در خانه الوصل/ تکرار خاطره العین با دُز خشونت بالاتر
ساپینتو: بزرگترین باخت فوتبالیام را تجربه کردم/ این روز تلخ همین جا میماند
بیانی: استقلال نباید در باد خرید بازیکنان خارجی بخوابد/ آنها هنوز به تیم کمکی نکردهاند
شکست استقلال مقابل الوصل در نیمه اول/ با گل چشمی امید برگشت
اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الوصل امارات
استقلال – الوصل؛ جدال مشابهها در شب بازگشت ساپینتو به نیمکت





