منجنیق لیگ برتر جدا شد
منبع : خبرورزشی
نادر محمدی، بازیکن تیم گل گهر سیرجان رضایت نامه خود را از این باشگاه دریافت کرد و جدا شد.
به گزارش خبرورزشی، نادر محمدی پس از انجام مذاکرات با باشگاه و کادر فنی گلگهر، رضایتنامه خود را دریافت کرد و جداییاش از این تیم قطعی شد.
همچنین، گلگهر موفق به جذب یک وینگر تاجیکستانی شده است که به زودی از او رونمایی خواهد کرد.
این بازیکن که عضو تیم ملی تاجیکستان است، در حال حاضر در ایران به سر میبرد.
بیشتر بخوانید: استقلال از مدافع راست سپاهان و گل گهر به بازیکن تیم قعرنشین رسید!
رقابت تراکتور و گل گهر برای شکار شاه ماهی جذاب استقلالی
شاه ماهی مطرح لیگ برتری از تور پرسپولیس پرید + جزئیات
تیم مطرح لیگ برتری به دنبال شکار دو ستاره ناراضی استقلال
تیم مطرح لیگ برتری به دنبال جذب ستاره استقلالی
نه بزرگ گل گهر به باشگاه های خواهان این ستاره
تیم مطرح لیگ برتری به دنبال عقد قرارداد با محرم نویدکیا





