بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منجنیق لیگ برتر جدا شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۱

نادر محمدی، بازیکن تیم گل گهر سیرجان رضایت نامه خود را از این باشگاه دریافت کرد و جدا شد.

به گزارش خبرورزشی، نادر محمدی پس از انجام مذاکرات با باشگاه و کادر فنی گل‌گهر، رضایت‌نامه خود را دریافت کرد و جدایی‌اش از این تیم قطعی شد.  

همچنین، گل‌گهر موفق به جذب یک وینگر تاجیکستانی شده است که به زودی از او رونمایی خواهد کرد.

این بازیکن که عضو تیم ملی تاجیکستان است، در حال حاضر در ایران به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: استقلال از مدافع راست سپاهان و گل گهر به بازیکن تیم قعرنشین رسید!

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *