بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیرعامل سپاهان: برنامه ما ۳ ساله است

نویسنده : خبرگزاری . فوتبال . ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۳

احمد یوسف‌زاده، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام گفت: به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم. برنامه موقت نداریم و حداقل برنامه سه ساله داریم. با آقای مورایس هم همین برنامه را داشتیم و اگر برخی اتفاق‌ها نمی‌افتاد خروجی خوبی داشتیم. مبنای مذاکره ما برنامه‌ریزی حداقل سه ساله بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *