کارترون: جامی به تراکتور ندادهایم/ استقلال مدعی است
منبع : خبرگزاری تسنیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: گرفتن یک امتیاز از استقلال در دیدار خارج از خانه خوب است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پاتریس کارترون پس از تساوی یک – یک سپاهان اصفهان برابر استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: میتوانم بگویم که خوشحالم از تساوی و بازگشت به بازی. در نیمه نخست روی اشتباه گل خوردیم. خوشحالی من بابت عکسالعمل بازیکنان پس از گلی که دریافت کردیم، بود. یک امتیاز گرفتن از استقلال در دیدار خارج از خانه خوب است. خدا را شکر کردم که بازی خارج از خانه مساوی شد.
وی در مورد تقابلش با پیتسو موسیمانه و تأثیرگذاری این مربی در استقلال عنوان کرد: استقلال یکی از تیمهای خوب لیگ است، تیمی که مدعی است. شرایط این تیم در حال حاضر دشوار است ولی تمرکزم روی تیم خودم هست و به چیزهای دیگر فکر نمیکنم. نظرم را درباره حریف دادم و اینجا هستم که درباره تیم خودم حرف بزنم. چه کسی هستم که بخواهم درباره حریف صحبت کنم؟ استقلال تیم بزرگی است و در حال حاضر تمرکزم روی سپاهان قرار دارد.
کارترون در واکنش به اینکه سپاهان با تساوی در بازی امروز صدرنشینی را به تراکتور تبریز داد، گفت: در مورد سوالی که پرسیدید، چیزی متوجه نشدم. جامی به تراکتور ندادهایم و سوالتان جالب نبود. از استقلال یک امتیاز گرفتیم و به خانه برمیگردیم. سوالتان را فراموش نکنید و آخر فصل صحبت میکنیم که جامی دادهایم یا نه.
نویدکیا: بدشانسی میآوریم اما نمیتوانم اینها را بهانه کنم/ امیدوارم در آینده مشکلات را حل کنیم
طلسم ناکامی سپاهان به آسیا کشیده شد/ شکست تیم نویدکیا مقابل حریف اردنی
روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
آغاز مسیر تراکتور در تقابل با ایرانیها/ سپاهان به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
نویدکیا: مقابل الحسین نباید احساسی بازی کنیم/ امیدوارم زمین مشکلی نداشته باشد





