خروج مهاجم صنعت نفت از پنجره بسته!
منبع : ورزش 3
شهرام سالاری، مهاجم تیم صنعت نفت، قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
به گزارش “ورزش سه”، باشگاه صنعت نفت که بر اساس اعلام سامانه فیفا با پنجره بسته مواجه شده، شهرام سالاری، مهاجم خود، را هم از دست داده و این بازیکن با فسخ قراردادش از جمع شاگردان کمالوند جدا شده است.
او که در چند فصل گذشته پیراهن خیبر، استقلال خوزستان، ذوبآهن و… را بر تن کرده، با ترک اردوی صنعت نفت به زودی تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.
این در حالی است که شهرام سالاری ۳۱ ساله دو فصل پیش در تیم خیبر بهترین عملکرد ممکن را ارائه دادو ۱۴ گل به ثمر رساند و همین موضوع سبب شد تا پیشنهاد ذوبآهن را بگیرد. او فصل گذشته هم به خیبر بازگشت تا صعود را با این تجربه کند.
باشگاه صنعت نفت نیز در روزهای آینده با باز شدن پنجره خود قرارداد طالب ریکانی و سایر خریدهای خود را ثبت خواهد کرد. آبادانیها که به همراه سایپا و پیکان و فجر مدعیان اصلی صعود هستند، تلاش میکنند تا در نقل و انتقالات چند بازیکن از لیگ برتر را به خدمت بگیرند.
شکایت رسمی باشگاه صنعتنفت از محسن فروزان
حقیقی به صنعت نفت پیوست
مدیرعامل شهرداری نوشهر: مرا در VIP ورزشگاه آبادان کتک زدند!
پشت پرده درگیریها در آبادان؛از نقش مدیرعامل تا اتفاقات سکو
مدیر تیم صنعت نفت: شهردار نوشهر ۲ بار وارد زمین شد
نگاهی به ۴هفته پایانی لیگ یک/ ۵ تقابل سرنوشتساز مدعیان صعود





