اعتراض سرمربی لیورپول به داوری بعد از شکست مقابل تاتنهام
منبع : خبرگزاری دانشجو
سرمربی هلندی لیورپول تیمش را سزاوار شکست برابر تاتنهام نمی داند و به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیورپول در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مهمان تاتنهام بود و با یک گل شکست خورد تا شرایط برای صعود این تیم به دور بعد سخت شود.
آرنه اسلوت تیمش را مستحق شکست در این بازی نمی داند و به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت.
به نوشته بی تی اسپورت، سرمربی لیورپول در نشست خبری بعد از بازی گفت: اصلا این احساس را ندارم که بازنده این بازی شدیم. ما اصلا سزاوار شکست در این بازی نبودیم.
او به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و گفت: زیاد نمی توانم صحبت کنم چون همه چیز واضح بود. بازیکن تاتنهام باید کارت زرد دوم را دریافت می کرد و از بازی اخراج می شد اما داور چنین تصمیمی نگرفت. این درحالی بود که صحنه کاملا روشن و واضح بود. داور می گوید که کارت زرد دوم را نداد چرا که بازیکن تاتنهام مانع از ضد حمله نشد. هر مربی خواهد گفت که اخراج بازیکن حریف را به گرفتن ضربه آزاد ترجیح می دهد. به نظرم داور تصمیم درستی نگرفت.
اسلوت درباره شکست تیمش گفت: این فوتبال است و احتمال شکست در آن وجود دارد. ما از شکست بدمان می آید اما بهتر است در بازی هایی شکست خورد که احتمال جبران در آن وجود دارد. هنوز کار ما تمام نشده و بازی برگشت هم وجود دارد. فکر نمی کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشته باشیم. البته مستحق شکست هم نبودیم.
او در پایان گفت: باید دوباره تکرار کنم که داوری روی نتیجه این بازی تاثیر داشت. روز یکشنبه در دیدار تاتنهام و نیوکاسل داوری به ضرر تاتنهام بود و امشب داوری به سود آنها. ما امشب به اندازه ای خوب بودیم که مستحق شکست نباشیم.
اشلوت: ایساک مرا غافلگیر نکرد اما انتظار دیگری هم نداشتم
بایرن، چلسی را برد؛ لیورپول بر اتلتیکو غلبه کرد/ پیروزی اینتر و پاریسنژرمن
کیهزا: پس از گلزنی فکر و ذهنم با خانواده ژوتا بود/ میخواهم بمانم
اشلوت: ادای احترامی که به ژوتا شد، خارقالعاده بود
مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۶-۲۰۲۵ از نظر «اُپتا»
درخواست هواداران لیورپول از فیفا؛ اسرائیل را اخراج کنید





