چهار عضو هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند
منبع : خبرگزاری ایرنا
تهران- ایرنا- چهار عضو جدید هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در دوران جدید مدیریتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، منصوب شدند.
به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، بر اساس اعلام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، علیرضا اسدی، علی نظری جویباری، فریده شجاعی و محمود رضا بابایی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره استقلال منصوب شدند.
گفتنی است، امروز در حکمی از سوی محمد شریعتمداری، علی تاجرنیا به عنوان دستیار و نماینده تامالاختیار مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در امور شرکت فرهنگی ورزشی استقلال منصوب شده بود. استقلال در نیم فصل نخست لیگ برتر عملکرد خوبی نداشت و اکنون تغییرات به بدنه مدیریتی این باشگاه رسید.
تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر فوتبال + عکس
هیاهو بابت رفتن به آسیا برای هیچ!
تیم منتخب هفته بیستودوم لیگ برتر فوتبال
جباری: تلاش میکنم سرمربی استقلال بمانم/ بازیکنان مقصر نیستند
ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد؛ اندیشههای اسکوچیچ برای گرفتن انتقام در اهواز





