بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چهار عضو هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۴

تهران- ایرنا- چهار عضو جدید هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در دوران جدید مدیریتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، منصوب شدند.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، بر اساس اعلام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، علی‌رضا اسدی، علی نظری جویباری، فریده شجاعی و محمود رضا بابایی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره استقلال منصوب شدند.

گفتنی است، امروز در حکمی از سوی محمد شریعتمداری، علی تاجرنیا به عنوان دستیار و نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در امور شرکت فرهنگی ورزشی استقلال منصوب شده بود. استقلال در نیم فصل نخست لیگ برتر عملکرد خوبی نداشت و اکنون تغییرات به بدنه مدیریتی این باشگاه رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *