کارترون: پرسپولیس ۵ بار سوپرجام را برده اما فردا ما میآییم که ببریم؛ خوشحالم ورزشگاه پر از زن و مرد خواهد بود
منبع : طرفداری
سرمربی سپاهان در نشست خبری سوپر جام فوتبال ایران حاضر شد و از آمادگی بالای تیمش برای مسابقه فردا گفت.
طرفداری | پاتریس کارترون فردا در صدد کسب اولین جامش با سپاهان خواهد بود.
تیم سپاهان در جریان دیدار سوپرجام فوتبال ایران، عصر فردا از ساعت ۱۵، در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف پرسپولیس میرود. پاتریس کارترون سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد:
باعث افتخار من است فردا نماینده باشگاه سپاهان هستم. چه بازی خوبی در پیش داریم چون فردا برابر تیم خوبی بازی میکنیم. فکر نمیکنم بهتر از پرسپولیس پیدا بشود. آنها تیم فوقالعاده خوبی هستند. آنها قبلا ۵ بار سوپرجام را بردهاند و فردا میآیند که این جام را بگیرند. انگیزه ما برای بازی فردا ۱۰۰ درصد است و میآییم بازی را ببریم.
وی افزود:
برای ما مثل این است که هم در خانه و هم در خارج از خانه بازی میکنیم. دور از شهر خودمان هستیم و همه چیز در بازی فردا ۵۰ – ۵۰ است. از هواداران میخواهم فردا فقط تیم خودمان را تشویق کنند و برای حریف هم احترام کامل قائل باشند.
سرمربی سپاهان همچنین گفت:
خوشحالم ورزشگاه پر از تماشاگران زن و مرد است. در بازی بعدی برابر پرسپولیس باید در اصفهان با استادیوم پر از تماشاگر از آنها میزبانی کنیم. الکلاسیکوی ایران همیشه باید در ورزشگاه پر از تماشاگر برگزار شود.
او درباره سیستم VAR هم گفت:
این بازی بسیار مهم است و صحنههای دشواری دارد و این سیستم میتواند به داور کمک کند و فشار را از روی او بردارد تا به نحو احسن قضاوت کند.
او در پایان گفت:
امین حزباوی، سیاوش یزدانی، جواد آقایی پور و کاوه رضایی را در اختیار نداریم. اما محبی ۱۰۰ درصد آماده بازی است.
سپاهان برای سوپر جام اردو میزند





