بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گاریدو: همه فکر کردیم بازی را بردیم

نویسنده : خبرگزاری . فوتبال . ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۳ | ۲:۵۴

سرمربی پرسپولیس پس از تساوی برابر الریان گفت: در نیمه اول خوب بودیم و گل زدیم و به نظرم همه فکر کردیم که بازی را برده‌ایم. تنها راهی پیش رویمان ریکاوری خوب است تا بتوانیم بازی بعدی را ببریم چون هنوز شانس صعود داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *