پیروزی پرگل تراکتور در ایستگاه پایانی نیمفصل
منبع : خبرگزاری تسنیم
تیم تراکتور در هفته پایانی نیمفصل نخست لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیمهای تراکتور و استقلال خوزستان از ساعت 15:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر تراکتوریها به پایان رسید.
مهدی شیری در دقیقه 44، محمد نادری در دقیقه 46 و اشترکالی در دقیقه 89 گلهای میزبان را در این مسابقه به ثمر رساندند تا شاگردان اسکوچیچ 32 امتیازی شوند و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.
وحید کاظمی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت.
رد شکایت آلومینیوم از تراکتور درباره دروازهبان سوئدی
برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه آلومینیوم از تراکتور
اسکوچیچ: نتیجه تساوی برای دیدار ما با شباب الاهلی عادلانه بود/ انگار بازی در سونا برگزار میشد!
لیگ نخبگان آسیا| یک امتیاز برای تراکتور ۱۰ نفره در خانه شباب الاهلی
شکایت تراکتور از استقلال رد شد
آغاز مسیر تراکتور در تقابل با ایرانیها/ سپاهان به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ





