بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی پرگل تراکتور در ایستگاه پایانی نیم‌فصل

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۳ | ۹:۳۴

تیم تراکتور در هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های تراکتور و استقلال خوزستان از ساعت 15:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر تراکتوری‌ها به پایان رسید.

مهدی شیری در دقیقه 44، محمد نادری در دقیقه 46 و اشترکالی در دقیقه 89 گل‌های میزبان را در این مسابقه به ثمر رساندند تا شاگردان اسکوچیچ 32 امتیازی شوند و موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

وحید کاظمی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت.

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *