بازگشت مدیران آبی بعد از جلسه با موسیمانه
منبع : ورزش 3
مدیرعامل استقلال و نماینده هلدینگ خلیجفارس که برای همراهی تیم در اردوی کیش به این جزیره سفر کرده بودند، شب گذشته به تهران بازگشتند.
به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تیم فوتبال استقلال از روز شنبه اردوی آمادهسازی خود در جزیره کیش را برپا کرده بود، علی نظریجویباری، علی تاجرنیا و بهرام امیری نیز روز دوشنبه راهی کیش شدند و از نزدیک بازی دوستانه استقلال مقابل خیبر خرمآباد را تماشا کردند.
مدیران استقلال روز گذشته نیز جلسهای را با پیتسو موسیمانه برگزار کردند و درباره تقویت تیم در ادامه فصل به گفتوگو پرداختند. آنها در این جلسه حمایت کامل خود از سرمربی و اعضای تیم را اعلام کردند و وعده دادند که در راستای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی تلاش کنند.
شب گذشته و ساعتی پس از پایان این نشست، نظریجویباری و تاجرنیا اردوی کیش را ترک کردند و به تهران بازگشتند تا برنامههای توافقشده با سرمربی را عملیاتی کنند.
این در حالی است که آبیها نیز پایان هفته به اردوی خود پایان میدهند و به تهران بازمیگردند تا ادامه برنامه آمادهسازی خود برای نیمفصل دوم را در پایتخت دنبال کنند.
شروع ناامیدکننده استقلال در آسیا با شکستی سنگین در خانه الوصل/ تکرار خاطره العین با دُز خشونت بالاتر
ساپینتو: بزرگترین باخت فوتبالیام را تجربه کردم/ این روز تلخ همین جا میماند
بیانی: استقلال نباید در باد خرید بازیکنان خارجی بخوابد/ آنها هنوز به تیم کمکی نکردهاند
شکست استقلال مقابل الوصل در نیمه اول/ با گل چشمی امید برگشت
اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الوصل امارات
استقلال – الوصل؛ جدال مشابهها در شب بازگشت ساپینتو به نیمکت





