بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گیتیزن‌ها فاتح ال‌کلاسیکو شدند

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۱

ایسنا/آذربایجان شرقی گیتی پسند اصفهان بر مس سونگون ورزقان فائق آمد.

ایسنا/آذربایجان شرقی گیتی پسند اصفهان بر مس سونگون ورزقان فائق آمد.

مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر دو گیتیزن‌ها به پایان رسید.

سعید احمد عباسی (دقیقه ۴ و ۲۹)، علی خلیل وند (دقیقه ۲۸) و مهدی کریمی (دقیقه ۲۸) برای گیتی پسند گلزنی کردند و فرهاد فخیم (دقیقه ۱۶) علی اصغر حسن زادا (دقیقه ۲۹) گل‌های میزبان را به ثمر رساندند.

به گزارش ایسنا، گیتی پسند با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد. مسی‌ها نیز با ۴۲ امتیاز سوم باقی ماندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *