تساوی یک نیمهای در الکلاسیکو فوتسال ایران
منبع : خبرگزاری ایسنا
ایسنا/آذربایجان شرقی دیدار دوتیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در نیمه اول به تساوی یک بر یک به پایان رسید.
ایسنا/آذربایجان شرقی دیدار دوتیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در نیمه اول به تساوی یک بر یک به پایان رسید.
دوتیم مس سونگون ورزقان و گیتیپسند اصفهان در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
سعید احمد عباسی در دقیقه چهار برای گیتیزنها گلزنی کرد و فرهاد فخیم گل تساوی را در دقیقه ۱۶ وارد دروازه مهمان کرد.
به گزارش ایسنا، بیش از شش هزار تماشاگر در سالن حضور دارند و در پورشریفی جای سوزن انداختن نیست.
مدیرعامل مس سونگون: مسئولیت قائممقام باشگاه مانع حضور پسرش نمیشود
مدیرعامل مس سونگون: بودجه ما ۱۸۰ میلیارد شد/ قرار بود تیم فوتبال را واگذار کنیم
کاپیتان در نزدیکی مس سونگون/ افضل: باید با فخیم صحبت کنم





