بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تساوی یک نیمه‌ای در ال‌کلاسیکو فوتسال ایران

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۱

ایسنا/آذربایجان شرقی دیدار دوتیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در نیمه اول به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ایسنا/آذربایجان شرقی دیدار دوتیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در نیمه اول به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دوتیم مس سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سعید احمد عباسی در دقیقه چهار برای گیتیزن‌ها گلزنی کرد و فرهاد فخیم گل تساوی را در دقیقه ۱۶ وارد دروازه مهمان کرد.

به گزارش ایسنا، بیش از شش هزار تماشاگر در سالن حضور دارند و در پورشریفی جای سوزن انداختن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *