فولاد با برتری مقابل ملوان مدعی ماند
منبع : خبرگزاری تسنیم
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر، ملوان بندرانزلی را شکست داد تا همچنان در بالای جدول حضور داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فولاد خوزستان از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به دیدار ملوان بندرانزلی رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. محمدعلی کاظمی (4) و ابوالفضل زادعطار (1+90) برای فولاد و ابوذر صفرزاده (65) برای ملوان گلزنی کردند.
شاگردان یحیی گلمحمدی با این پیروزی 28 امتیازی شدند و جایگاه چهارمی را حفظ کردند. شاگردان مازیار زارع نیز با 18 امتیاز به رده هشتم جدول ردهبندی سقوط کردند.
سعاد وفاپیشه، داور بازی به امیرمسعود سرآبادانی از فولاد و سعید کریمی و میلاد باقری از ملوان کارت زرد نشان داد.
روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
چمن شماره یک و رختکن تیمهای ملی آماده بهرهبرداری شد + تصاویر
مظفر: بدترین قرعه به ایران خورد ولی آماده بازی با ابرقدرتها میشویم
بابادی: حرفهای من بهخاطر فشارهای متعدد بود!
تداوم دوری مدافع استقلال از تمرینات!





