بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تراکتور نیمه نخست دیدار مقابل استقلال خوزستان را بُرد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۳ | ۱:۳۱

۴۵ دقیقه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال خوزستان با برتری تیم تبریزی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های تراکتور و استقلال خوزستان از ساعت 15:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر تراکتوری‌ها به پایان رسید.

مهدی شیری در دقیقه 44 این مسابقه توانست تک گل تیمش در نیمه اول را به ثمر برساند.

در این نیمه، وحید کاظمی در دقیقه 30 برخورد بازیکن استقلال خوزستان با مهدی شیری را پنالتی تشخیص داد، اما پس از بررسی صحنه توسط VAR، کاظمی از تصمیم خود منصرف شد و دستور به ادامه بازی داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *