کنایه سنگین حامد لک به بیرانوند؛ من خودم را در این جایگاه نمیبینم!
منبع : خبرانلاین
حامد لک به صحبتهای چند وقت پیش علیرضا بیرانوند کنایه زد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حامد لک، دروازهبان مس رفسنجان این روزها عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم دارد و علیرغم نتایج ضعیف تیمش، توانسته درون دروازه خوب کار کند.
او در گفتوگو با ورزش سه کنایهای به بیرانوند زد و گفت: «من خودم را در جایگاهی نمیبینم که بگویم بقیه میخواهند با بردن اسم من دیده شوند. در رابطه با بیمحابا بودن باید بگویم که فوتبال، ورزشی است که در آن باید بجنگی. از بچگی این را یاد گرفتیم که حق دادنی نیست و گرفتنی است و فوتبال هم دقیقا به همین شکل است.»
علیرضا بیرانوند چندی پیش در واکنش به انتقادات از خودش گفته بود میخواهند با بردن اسم من دیده شوند.
قدیمی: علیرضا بیرانوند به هاکی علاقه دارد/ میتوانیم الگوی سایر فدراسیونها باشیم
باشگاه پرسپولیس: پرونده بیرانوند را با تمام توان در دادگاه CAS دنبال میکنیم
بیرانوند عضو افتخاری هیئت رئیسه فدراسیون و دروازهبان هاکی شد + فیلم
عزیزی: بیرانوند به جشن قهرمانی میآمد، محرومیتش بیشتر میشد
بررسی پرونده شکایت از تراکتور به CAS توسط وکلای پرسپولیس
بازه زمانی محرومیت بیرانوند؛ از سوپرجام تا نزدیکی نیمفصل





