بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین حامد لک به بیرانوند؛ من خودم را در این جایگاه نمی‌بینم!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۳ | ۹:۰۲

حامد لک به صحبت‌های چند وقت پیش علیرضا بیرانوند کنایه زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حامد لک، دروازه‌بان مس رفسنجان این روزها عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم دارد و علی‌رغم نتایج ضعیف تیمش، توانسته درون دروازه خوب کار کند.

او در گفت‌وگو با ورزش سه کنایه‌ای به بیرانوند زد و گفت: «من خودم را در جایگاهی نمی‌بینم که بگویم بقیه می‌خواهند با بردن اسم من دیده شوند. در رابطه با بی‌محابا بودن باید بگویم که فوتبال، ورزشی است که در آن باید بجنگی. از بچگی این را یاد گرفتیم که حق دادنی نیست و گرفتنی است و فوتبال هم دقیقا به همین شکل است.»

علیرضا بیرانوند چندی پیش در واکنش به انتقادات از خودش گفته بود می‌خواهند با بردن اسم من دیده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *