مهاجم استقلال از هواداران خداحافظی کرد
منبع : خبرگزاری مهر
آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار عکسی در فضای مجازی با هواداران این تیم خداحافظی کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، آرمان رمضانی که در ابتدای فصل و به درخواست جواد نکونام سرمربی وقت تیم فوتبال استقلال تهران قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده بود، امروز شنبه ۲۹ دی با انتشار عکسی از خود با پیراهن استقلال و با نوشتهای با این عنوان که «آرزو موفقیت برای باشگاه بزرگ استقلال و ممنون از همه چیز» از هواداران خداحافظی کرد.
پیش از این زمزمههایی مبنی بر جدایی آرمان رمضانی از استقلال مطرح شده بود و او در فضای مجازی این موضوع را تأیید کرد. از شمس آذر قزوین به عنوان مقصد بعدی این مهاجم نام برده می شود.
باشگاه استقلال نیز در این رابطه و در رسانه رسمی خود نوشت: گل خاطرهانگیز او به شهرخودرو که نقش مهمی در قهرمانی استقلال در آن فصل را داشت، هیچگاه از ذهن هواداران استقلال پاک نخواهد شد و ما همواره او را عضوی از خانواده بزرگ استقلال میدانیم.

روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
چمن شماره یک و رختکن تیمهای ملی آماده بهرهبرداری شد + تصاویر
مظفر: بدترین قرعه به ایران خورد ولی آماده بازی با ابرقدرتها میشویم
تداوم دوری مدافع استقلال از تمرینات!
ساپینتو خطاب به بازیکنان استقلال: خجالت بکشید!





