قاسمی نژاد از فولاد خوزستان جدا شد
منبع : خبرگزاری مهر
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان از این باشگاه جدا شد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، امین قاسمی نژاد پس از توافق با باشگاه فولاد خوزستان از این تیم جدا شد. باشگاه فولاد برای قاسمی نژاد در ادامه مسیر ورزشی خود آرزوی موفقیت میکند.
به گزارش خبرنگار مهر، قاسمی نژاد در ابتدای فصل راهی فولاد شده بود و در مجموع ۱۳۶ دقیقه برای این تیم به میدان رفت. قاسمی نژاد در واکنش به جدایی از فولاد در صفحه مجازی خود نوشت: «تشکر ویژه از آقا یحیی عزیز که چند سالی افتخار شاگردیاش را داشتم؛ و همچنین کادر محترم و هم تیمیهای عزیزم در تیم بزرگ فولاد؛ موفق و پیروز باشید.»

روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
چمن شماره یک و رختکن تیمهای ملی آماده بهرهبرداری شد + تصاویر
مظفر: بدترین قرعه به ایران خورد ولی آماده بازی با ابرقدرتها میشویم
تداوم دوری مدافع استقلال از تمرینات!
ساپینتو خطاب به بازیکنان استقلال: خجالت بکشید!





