برتری فولاد برابر ملوان در ۴۵ دقیقه اول با گلی زیبا
منبع : خبرگزاری تسنیم
نیمه نخست دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی در هفته پانزدهم لیگ برتر با برتری تیم میزبان همراه بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. محمدعلی کاظمی در دقیقه 4 با حرکتی آکروباتیک و زیبا این گل را به ثمر رساند.
قضاوت این دیدار برعهده سعاد وفاپیشه است که در این نیمه امیرمسعود سرآبادانی از فولاد را با کارت زرد جریمه کرد.
روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
چمن شماره یک و رختکن تیمهای ملی آماده بهرهبرداری شد + تصاویر
مظفر: بدترین قرعه به ایران خورد ولی آماده بازی با ابرقدرتها میشویم
بابادی: حرفهای من بهخاطر فشارهای متعدد بود!
تداوم دوری مدافع استقلال از تمرینات!





