بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برتری فولاد برابر ملوان در ۴۵ دقیقه اول با گلی زیبا

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۹

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی در هفته پانزدهم لیگ برتر با برتری تیم میزبان همراه بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. محمدعلی کاظمی در دقیقه 4 با حرکتی آکروباتیک و زیبا این گل را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار برعهده سعاد وفاپیشه است که در این نیمه امیرمسعود سرآبادانی از فولاد را با کارت زرد جریمه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *