انصاری پیگیر دلخوری علیپور از پرسپولیس
منبع : مشرق نیوز
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس قصد دارد بهزودی جلسهای با علی علیپور برگزار کند و درباره مصاحبه جدیدش با او صحبت کند.
به گزارش مشرق، بعد از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پرسپولیس برابر فولاد در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، علی علیپور در جمع خبرنگاران اظهاراتی مطرح کرد که نشان از دلخوری او از باشگاه پرسپولیس داشت. او در بخشی از صحبتهای خود گفته بود: “خط داده بودند که روی من فشار وارد کنند”.
در همین زمینه محمد انصاری معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که مصاف پرسپولیس برابر فولاد را با حضور در سکوهای هواداران از نزدیک تماشا کرده بود، تصمیم گرفته که به زودی جلسهای با علی علیپور برگزار و درباره دلخوریاش از باشگاه پرسپولیس با او صحبت کند.
علیپور: بازیهای ما در شهر قدس مثل بیرون از خانه است/ با خودی و غیرخودی میجنگم
علیپور: شعارها علیه بازیکنان از یک جا آب میخورد!/ بازی خانگی ما در ورزشگاه آزادی است، نه شهر قدس
مصدومیت علیپور جدی نیست/ بازگشت پس از ۳ روز استراحت
کنایه سنگین امیرحسین اصلانیان به آقای گل پرسپولیس
حمایت تمام قد پیشکسوت محبوب هواداران پرسپولیس از تیم گاریدو
فوق ستاره پرسپولیس به دنبال رکورد ویژه علی دایی در فوتبال ایران





