پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ نخبگان آسیا
منبع : خبرورزشی
تیم پرسپولیس با بازی خوب مهدی عزتی و یک برد قاطع، راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات الکترونیک نخبگان آسیا شد.
به گزارش خبرورزشی، تیم بازی الکترونیک پرسپولیس پس از صعود از مرحله گروهی و قرعهکشی در مرحله بعدی این مسابقات با حسن پاجانی و مهدی عزتی مقابل تیم یک نفره ویسل کوبه از ژاپن قرار گرفت.
تیم پرسپولیس ایران با بازی خوب مهدی عزتی، در راند سوم مسابقات در دیداری یک طرفه با نتیجه قاطع ۵ بر یک مقابل ویسل کوبه ژاپن به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات الکترونیک نخبگان آسیا شد.
بیشتر بخوانید: پرسپولیس به مصاف ویسل کوبه ژاپن می رود
چالش پرسپولیس برای پرداخت ۸۰ میلیارد تومان غرامت به ۳ بازیکن/ فرصت رو به اتمام است!
لیگ نخبگان آسیا| یک امتیاز برای تراکتور ۱۰ نفره در خانه شباب الاهلی
درخشان: پرسپولیس با این روند از کورس قهرمانی جا میماند
اختصاصی| تخلف بزرگ در پرسپولیس؛ پرداخت ۲۳۰ هزار دلار به یک ایجنت در ماجرای انتقال نیازمند
آغاز مسیر تراکتور در تقابل با ایرانیها/ سپاهان به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ
خلیلزاده: هدف نخست ما صعود از مرحله گروهی لیگ نخبگان است





