سه بازیکن پرسپولیس خواهان جدایی از تیم
منبع : خبرانلاین
سه بازیکن پرسپولیس به هم تیمیهای خود اعلام کردهاند تصمیم بر جدایی گرفته و دیگر نمیخواهند در فضای فعلی عدم اعتماد کادر فنی پرسپولیس در این تیم باقی بمانند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس با از دست دادن شانس قهرمانی در هفتههای پایانی لیگ، تمرکزش را بر نقلوانتقالات تابستانی گذاشته است. اسماعیل کارتال، سرمربی تیم، برای جذب بازیکن در چند پُست کلیدی برنامهریزی کرده و درباره جدایی برخی بازیکنان تصمیم گرفته است. یاسین سلمانی، مسعود ریگی و سعید صادقی نیز با اعلام نارضایتی از فضای تیم، تصمیم به جدایی گرفتهاند و احتمال دارد به فولاد، خیبر یا شمس آذر بروند.
روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
چمن شماره یک و رختکن تیمهای ملی آماده بهرهبرداری شد + تصاویر
مظفر: بدترین قرعه به ایران خورد ولی آماده بازی با ابرقدرتها میشویم
تداوم دوری مدافع استقلال از تمرینات!
ساپینتو خطاب به بازیکنان استقلال: خجالت بکشید!





