حامد لک: سهم مردم بندرعباس از صدا و سیما یک روبان مشکی هم نیست!
منبع : خبرورزشی
دروازه بان مس رفسنجان با انتشار استوری، حادثه تلخ بندرعباس را تسلیت گفت.
به گزارش خبرورزشی، حامد لک دروازه بان تیم مس رفسنجان پس از حادثه تلخ بندرعباس، با انتشار یک استوری به مسئولین صدا و سیما کنایه زد.
حامد لک در این استوری نوشت:
سهم مردم عزیزمان در بندرعباس و خانواده های داغدار کشورم حتی یک روبان مشکی هم در تلویزیون نیست…
همدرد تکه ای از ایران و جانمان بندرعباس هستیم و هموطنان سانحه دیده را تنها نمی گذاریم.
بیشتر بخوانید: پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی حادثه غم انگیز بندرعباس

ذوبآهن برنده جدال صنعتیهای لیگ/ توقف پیکان در قزوین
خیبر از شکست به پیروزی رسید
پرسپولیس – فجرسپاسی؛ افتتاحیهای سخت یا قشنگ برای لیگ بیستوپنجم
سامان نریمان جهان به مس رفسنجان پیوست/ جدیدترین خرید مسیها از بوسنی آمد
مهدی: اگر فردی عادی جای من بود، پروندهای برای او تشکیل نمیشد!
پنجره نقلوانتقالاتی مس رفسنجان باز شد





