دختر تنیس روی میز ایران لژیونر فرانسه شد
منبع : خبرگزاری مهر
شیما صفایی ملیپوش تنیس روی میز ایران که تا پیش از در آلمان بازی میکرد، از این پس در لیگ پرو A فرانسه و تیم «کوئیمپر» به میدان خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار مهر، شیما صفایی اولین دختر تنیس روی میز ایران است که وارد لیگ پرو A فرانسه شده است. او با انعقاد قراردادی یک ساله در ترکیب تیم «کوئیمپر» قرار گرفته است.
صفایی تا پیش از این در بوندس لیگا ۲ آلمان بازی می کرد و عملکردش در این مسابقات مورد توجه فرانسوی ها قرار گرفت.
صفایی سومین پینگ پنگ باز ایرانی است که در لیگ پرو A فرانسه به خدمت گرفته شده است. پیش از این نوشاد و نیما عالمیان وارد این لیگ شده بودند.
لیگ پرو A فرانسه یکی از ۳ لیگ معتبر دنیا به حساب می آید. تیم «کوئیمپر» که از این پس شیما صفایی را در اختیار دارد در فصل گذشته این رقابت ها در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.
صعود پینگپنگبازان ایران در رنکینگ جهانی/ قضاوت ۲ ایرانی در بازیهای کشورهای اسلامی
سهمیه جهانی برای پینگپنگبازان نوجوان و جوان ایران
ادامه سقوط پینگپنگبازان ایران و صعود ۱۶۰ پلهای ایلوخانی در رنکینگ جهانی
برادران عالمیان، روی ریل سقوط در رنکینگ جهانی تنیس روی میز
نحوه برگزاری مسابقات تنیس روی میز در ریاض/ میکس دوبل راهاندازی میشود؟
علیقارداشی: پاداش یک میلیونی توهینآمیز بود/ شأن تنیس روی میز را پایین میآورند





