بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساپینتو: مستحق محرومیت نبودم

نویسنده : خبرگزاری . فوتبال . ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۴ | ۲۳:۰۳

سرمربی استقلال گفت:بازگشتم به ایران در آن شرایط تصمیم بزرگی بود؛ من خیلی احساسی‌ام که یک استراتژی است. به عنوان یک مربی مستحق آن محرومیت نبودم.

سرمربی استقلال گفت:بازگشتم به ایران در آن شرایط تصمیم بزرگی بود؛ من خیلی احساسی‌ام که یک استراتژی است. به عنوان یک مربی مستحق آن محرومیت نبودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *