ساپینتو: مستحق محرومیت نبودم
سرمربی استقلال گفت:بازگشتم به ایران در آن شرایط تصمیم بزرگی بود؛ من خیلی احساسیام که یک استراتژی است. به عنوان یک مربی مستحق آن محرومیت نبودم.
سرمربی استقلال گفت:بازگشتم به ایران در آن شرایط تصمیم بزرگی بود؛ من خیلی احساسیام که یک استراتژی است. به عنوان یک مربی مستحق آن محرومیت نبودم.
ساپینتو: بزرگترین باخت فوتبالیام را تجربه کردم/ این روز تلخ همین جا میماند
اسبقیان: تلاشمان شکسته شدن تابوی تیم امید است/ هر روز شاهد یک کار نو در وزارت ورزش هستیم
روایت رئیس هیئت فوتبال اسلامشهر از درگذشت یک مربی در کلاسهای مربیگری
شجاعی: استعفا کردهام و برای آخرین بار در جلسات باشگاه استقلال حاضر شدم
چمن شماره یک و رختکن تیمهای ملی آماده بهرهبرداری شد + تصاویر
مظفر: بدترین قرعه به ایران خورد ولی آماده بازی با ابرقدرتها میشویم





