پیام خداداد عزیزی برای علیرضا بیرانوند: بریم برای کلینشیت! / عکس
منبع : طرفداری
سرپرست تراکتور واکنش جالبی به تعلیق محرومیت علیرضا بیرانوند نشان داد.
طرفداری | علیرضا بیرانوند برگشته است اما تراکتور بهتازگی مارکو یوهانسون، دروازهبان سوئدی را هم جذب کرده و او در دیدار مقابل آلومینیوم اراک برای نخستین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت.
خداداد عزیزی، سرپرست تیم تراکتور، پس از تعلیق محرومیت علیرضا بیرانوند واکنش جالبی در فضای مجازی نشان داد که نگاه رسانهها و هواداران را به خود جلب کرد. او با انتشار تصویری از دروازهبان ملیپوش تراکتور نوشت:
کامبک مبارک بیرو، بریم کلینشیت!

این پیام کوتاه، نه تنها تبریکی صمیمانه به بیرانوند بود بلکه در عین حال کنایهای هوشمندانه و طنزآلود به رقبا محسوب میشد؛ رقبایی که در روزهای محرومیت بیرانوند بارها علیه او و باشگاه تراکتور مصاحبه کرده بودند. عزیزی که در حواشی اخیر پیرامون بیرانوند و آلوز نقش پررنگی داشته، با همین یک جمله نشان داد هیچ فرصتی را برای حمایت از تیمش از دست نمیدهد. با توجه به حساسیتهای این فصل تراکتور و اهمیت عملکرد بیرانوند در ترکیب تیم، این واکنش بیش از آنکه یک شوخی باشد، نوعی تقویت روحیه و اعتمادبهنفس گلر اول تیم محسوب میشود.
قدیمی: علیرضا بیرانوند به هاکی علاقه دارد/ میتوانیم الگوی سایر فدراسیونها باشیم
باشگاه پرسپولیس: پرونده بیرانوند را با تمام توان در دادگاه CAS دنبال میکنیم
بیرانوند عضو افتخاری هیئت رئیسه فدراسیون و دروازهبان هاکی شد + فیلم
عزیزی: بیرانوند به جشن قهرمانی میآمد، محرومیتش بیشتر میشد
عزیزی: بازی با استقلال سنگین بود/ آدان با این سن و سال عالی کار کرد
بررسی پرونده شکایت از تراکتور به CAS توسط وکلای پرسپولیس





