پرسپولیس به مصاف ویسل کوبه ژاپن می رود
منبع : خبرورزشی
با قرعهکشی مرحله یکچهارم پایانی لیگ الکترونیک نخبگان آسیا تیم پرسپولیس به مصاف ویسل کوبه خواهد رفت
به گزارش خبرورزشی، تیم بازی الکترونیک پرسپولیس پس از آن که با ۵ پیروزی، یک تساوی و یک شکست در جایگاه دوم مرحله گروهی قرار گرفت، صبح دیروز(شنبه) در مرحله حذفی این رقابت ها به مصاف العین رفت و با پیروزی مقابل این تیم راهی مرحله بعدی رقابت ها شد.
قرعهکشی عصر دیروز انجام شد و حسن پاجانی و مهدی عزتی از پرسپولیس حریفان خود را شناختند. آنها مقابل تیم یک نفره ویسل کوبه از ژاپن قرار میگیرند. بازی پرسپولیس مقابل ویسل کوبه از آن جهت بسیار سخت است که یامادا تتسویا بازیکن ویسل کوبه بدون همتیمی در رقابتها حضور دارد و این تیم ژاپنی را به عنوان تنها تیم بدون شکست در رقابت ها حفظ کرده است تا در جایگاه تیم نخست منطقه شرق به مرحله یک هشتم راه یابد.
او در حالی روبه روی پرسپولیس قرار میگیرد که پاجانی در سال ۲۰۲۳ عنوان قهرمانی مسابقات جهانی ورزش های الکترونیک را با پیروزی مقبال هموطن او، سوباسا ایهاری از آن خود کرده بود و برای گیمرهای ژاپنی چهره ای کاملا شناخته شده است.
چالش پرسپولیس برای پرداخت ۸۰ میلیارد تومان غرامت به ۳ بازیکن/ فرصت رو به اتمام است!
لیگ نخبگان آسیا| یک امتیاز برای تراکتور ۱۰ نفره در خانه شباب الاهلی
درخشان: پرسپولیس با این روند از کورس قهرمانی جا میماند
اختصاصی| تخلف بزرگ در پرسپولیس؛ پرداخت ۲۳۰ هزار دلار به یک ایجنت در ماجرای انتقال نیازمند
آغاز مسیر تراکتور در تقابل با ایرانیها/ سپاهان به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ
خلیلزاده: هدف نخست ما صعود از مرحله گروهی لیگ نخبگان است





