بازیکن استقلال از نیمه نهایی احتمالی محروم شد!
منبع : خبرانلاین
در صورت صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی، سعداوی در این بازی به میدان نخواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمه دوم دیدار حساس استقلال و پیکان از دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی آغاز شده و دو تیم در تلاش هستند تا سرنوشت این مسابقه را در ۴۵ دقیقه دوم رقم بزنند. در این بین، اتفاقی که میتواند برای استقلال در ادامه جام حذفی مشکلساز شود، محرومیت ضرغام سعداوی است.
به نقل از ورزش سه، مدافع جوان آبیها که امروز با اعتماد مجتبی جباری در ترکیب اصلی قرار گرفت و در کنار آرمین سهرابیان خط دفاع استقلال را تشکیل داده، خیلی زود و در دقیقه نهم مسابقه با خطایی روی رضا رضایی مهاجم پیکان، از داور بازی سیدرضا مهدوی کارت زرد گرفت.
بر اساس قوانین مسابقات، سعداوی به دلیل دریافت این کارت زرد در مرحله یک چهارم نهایی، در صورت صعود استقلال به نیمه نهایی، قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
آبیهای پایتخت اگر بتوانند از سد پیکان عبور کنند، در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار صنعت نفت آبادان و شهرداری نوشهر بروند، اما محرومیت سعداوی میتواند دست کادر فنی را در چینش خط دفاعی ببندد. البته همه این معادلات منوط به این است که استقلال موفق شود در این مسابقه حساس، پیکان سرسخت را شکست دهد.
جباری: تلاش میکنم سرمربی استقلال بمانم/ بازیکنان مقصر نیستند
شروع استقلال با مربیان جدید و پایان دوران طارمی در اینتر
معارفه هشت شاکی در کمپ حجازی؛ نظری استقلال را تحویل جباری داد
نخستین جلسه کادر فنی جدید استقلال برگزار شد
شکوری به کادر فنی استقلال اضافه شد





