ارلینگ هالند: خیالم راحت شد؛ منچسترسیتی به این برد نیاز داشت
منبع : طرفداری
مهاجم نروژی سیتیزنها در روزی که خودش با ۲ گلی که زد، ستارهٔ تیمش بود، تمجیدها را نثار یار همتیمی کرد.
طرفداری | ارلینگ هالند در پی پیروزی ۳-۰ منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد، از فشار بالای روی خود و همتیمیهایش پس از شکست برابر تاتنهام هاتسپر و برایتون طی ۲ بازی قبلی گفت.
بنابر گزارش BBC Sport، مهاجم منچسترسیتی، پس از پیروزی در دربی دربارهٔ حس این بازی گفت:
ما به این برد نیاز داشتیم و میشد این را از طرف هواداران هم حس کرد. همیشه میخواهی دربی را ببری اما امروز این حس دو چندان بود. خیالم راحت شد و خوشحالم که توانستیم همه با هم، این کار را انجام دهیم. باید به همین مسیر ادامه بدهیم. امروز فوقالعاده خوشحالیم.
او دربارهٔ فیل فودن نیز گفت:
این همان فیلی است که به آن نیاز داریم. سیتی منتظر چنین چیزی بود و ما هر کاری میکنیم تا به او کمک کنیم دوباره به همان سطحی برسد که دو فصل پیش داشت.
هالند؛ گزینه مد نظر پرس برای جانشینی وینیسیوس
هری کین یا ارلینگ هالند؟ ریو فردیناند پاسخ میدهد
خبر بد برای سیتی، هالند مصدوم شد
هالند قصد جدایی از منچسترسیتی را ندارد
ضد حال ستاره منچسترسیتی به نتفلیکس !
ناراحتی گواردیولا از افت این ستاره





