ادعای خبرگزاری/ خرید سمیعی و شهریاری کار دست استقلال داد؛ پنجره آبی ها بسته شد!
منبع : خبرورزشی
ودران کیوسفسکی حکم محرومیت باشگاه استقلال را گرفت.
به گزارش خبرورزشی، استقلال پیش از شروع بیستوچهارمین دوره لیگ برتر و در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربیاش مشخص نبود دو بازیکن بوسنیایی به خدمت گرفت؛ وردان کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ.
این دو بازیکن بدون اینکه یک ثانیه هم بازی کنند از ایران رفتند و به فیفا شکایت کردند.
تسنیم نوشت: کیوسفسکی که اصلاً برای آبیپوشان به میدان نرفت و طبق اطلاعات، حکم محکومیت استقلال را گرفته است.
بر اساس رأی فیفا، استقلال در این پرونده مبلغ ۳۹۵ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود از تاریخ شروع قرارداد محکوم شده است.
استقلال ۴۵ روز فرصت دارد تا پول کیوسفسکی را پرداخت کند و به محض پرداخت پول پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز خواهد شد.
زیلیکیچ دیگر بازیکنی بود که پیش از این استقلال با او به توافق رسیده بود تا در چند قسط پولش را بپردازد.
اینکه این دو بازیکن چگونه در زمان احمد شهریاری به عنوان رئیس هیات مدیره و فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل به استقلال پیوستند پرسشی است که تاکنون پاسخ قانعکنندهای به آن داده نشده است.
شهریاری در واکنش به جذب این دو بازیکن گفته بود: «چون استقلال سرمربی نداشت با نظر شخصی من، این دو بازیکن بوسنیایی جذب شدند.»
سمیعی هم روز گذشته گفت: «آنها انتخاب هلدینگ خلیج فارس بودند؛ آن هم زمانی که برخی افراد ممنوعالکار شده بودند.» پاسخهایی که جوابگوی دلارها و یوروهای از دست رفته نخواهد بود.
بیشتر بخوانید: در آستانه یک سالگی خصوصی سازی؛ استقلال سردردی بود که هلدینگ آن را تبدیل به سرطان کرد!
شروع ناامیدکننده استقلال در آسیا با شکستی سنگین در خانه الوصل/ تکرار خاطره العین با دُز خشونت بالاتر
ساپینتو: بزرگترین باخت فوتبالیام را تجربه کردم/ این روز تلخ همین جا میماند
بیانی: استقلال نباید در باد خرید بازیکنان خارجی بخوابد/ آنها هنوز به تیم کمکی نکردهاند
شکست استقلال مقابل الوصل در نیمه اول/ با گل چشمی امید برگشت
اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الوصل امارات
استقلال – الوصل؛ جدال مشابهها در شب بازگشت ساپینتو به نیمکت





